Ғылыми-зерттеу жұмысы

Қазіргі кездегі кафедраның ғылыми бағыты – тілдерді кәсіби бағытта оқыту мәселелерін зерттеу. ОПҚ-ның негізгі міндеттері – студенттердің бойына коммуникативтік құзыреттілікті, негізгі салалары мен сөйлеу іс-әрекеті кезінде тіл құралдарын пайдалана отырып коммуникативтік міндеттерді шеше алу қабілетін қалыптастыру, кәсіби құзыреттілігінің қалыптасуына ықпал ететін мамандық бойынша әдебиеттерді пайдалана білуге үйрету.

Оқытушылар жыл сайын халықаралық, републикалық, жоо-аралық ғылыми-практикалық конференциялар өткізіп тұрады. Өздері Мәскеу, Санкт-Петербург, Дондағы Ростов, Львов, Ташкент, Әндіжан, Бішкек қалаларындағы конференцияларға қатысады. Кафедра жыл сайын жалпыуниверситеттік олимпиядаларға, конкурстарға қатысып, жүлделі орындарға ие болады. Университет күндеріне арналған студенттер конференциясын өткізу дәстүрге айналған.

Студенттердің білім сапасын арттыру мақсатында кафедра қызметкерлері тілдерді оқыту әдістемесі бойынша үнемі шеберлік-сыныптарын, семинарлар, тренингтер дөңгелек үстелдер өткізіп тұрады. Кафедра оқытушыларының оқу құралдарында тілдерді оқытудың жаңа технологиялары көрініс тапқан.

Кафедра университеттегі үштілдікі саясатының жүзеге асуына ерекше көңіл бөледі.

2017-2020 жылдарға арналған кафедраның басылымдары

  1. Зайсанбаев Т.К «Латын әліпбиіне көшуде кездесетін қиындықтар және оларды шешу жолдары». // Абай ат. ҚазҰПУ Хабаршысы №1 (24), 2019ж. 47-54 б2. в соавторстве
  2. Зайсанбаев Т.К «Түркі тілдеріндегі морфонологиялық құбылыстар туралы (қазақ, қарақалпақ, хакас, қарашай-малқар тілдерінің негізінде)». // Абай ат.ҚазҰПУ Хабаршысы №1 (24), 2019 ж. 84-88б.
  3. Зайсанбаев Т.К «Медициналық оқулықтар тіліндегі кемшіліктер» ҚР ДСМ «Астана мед. Унив.»// «Медициналық білім беру – мемлекеттік тіл аясында» тақырыбындағы рес. терм. конф.мат.жи-ғы. 2019 ж. 44-49 б.
  4. Исаева Ж. Т. .Көне түркі мифологиясындағы Ұмай ана бейнесі Еуразия гуманитарлық институтының // Хабаршысы ғылыми журнал. № 2, 2019ж в соавторстве
  5. Исаева Ж. Т. . Фетиштік наным сенімдердің тілдік көрінісі Еуразия гуманитарлық институтының // Хабаршысы ғылыми журнал. № 3, 2019ж в соавт.
  6. Исаева Ж. Т. .Түркі халықтарының мифтік танымындағы жылан және үкі тотемі.// БҚМУ Хабаршысы в соавт.
  7. Исаева Ж. Т. Когнитивные модели концепта «Культ». Еуразия гуманитарлық институтының // Хабаршысы ғылыми журнал. № 3, 2020ж. в соавт.
  8. Татаренко Т.Д., Лисариди Е.К. Об опыте внедрения командного метода обучения на занятиях по латинскому языку // Всероссийская заочная научно-практическая конференция «Актуальные проблемы языковой подготовки в техническом вузе: традиции и инновации» (25-30 ноября 2019 года). стр.126-132
  9. Татаренко Т.Д., Лисариди Е.К., Жанузакова М.Т. Особая группа фразеологизмов на основе соматизмов «Тіл» и «Язык»// Хабаршысы КазУМОиМЯ №4(51)2019 стр.17-27.
  10. Татаренко Т.Д., Лисариди Е.К. Обучение латинскому языку студентов-иностранцев»// Международная научно-методическая конференция «Компетентностно-коммуникативные основы языковой подготовки будущих педагогов-предметников в полилингвальном образовательном пространстве» 02 октября 2020 г. КазНПУ им. Абая стр. 228-232
  11. Мезгельбаева З.М. Современные подходы обучения иностранному языку для профессиональных целей // «Современные технологии в преподавании языков в дистанционном формате: международный опыт, проблемы и перспективы». Ташкент 2020
  12. Бактыбаева А.Т. Семантика радости как элемент смеховой культуры в современной русскоязычной поэзии Казахстана // Русское слово в многоязычном мире: Материалы XIV Конгресса МАПРЯЛ (г. Нур-Султан, Казахстан, 29 апреля — 3 мая 2019 года) — СПб.: МАПРЯЛ, 2019. С.382-386.
  13. Бактыбаева А.Т. Виды работ по обучению фонетике студентов-иностранцев (на примере электронного учебника «Русский язык как иностранный для студентов медицинского вуза») // Вектор науки ТГУ. Серия: Педагогика, психология. 2017. № 2 (29). С.14-19.
  14. Бактыбаева А.Т. Тест в электронном формате как вид контроля в обучении студентов-иностранцев медицинского вуза // Ученые записки Орловского государственного университета. Серия: Гуманитарные и социальные науки. №2, 2018. С.224-227.